Zákaznická podpora | JÍDLO NA KLIK
Zpět na seznam restaurací

Zákaznická podpora

Zde najdete odpověď na Váš problém.

Mohu si objednat na později?

Ano, objednání na později je možné. V průvodci zadáním osobních údajů překlikněte možnost z "Nyní" na "Později" a vyberte si čas, kdy se Vám to bude hodit.

Mohu restauraci požádat o speciální úpravu jídla?

Ano, u každého jídla, které si v objednávkovém systému přidáváte do košíku máte kolonku vyhrazenou na Vaše poznámky. Do poznámky můžete napsat např. jak moc chcete jídlo pikantní, jak chcete mít burger propečený nebo pokud máte na nějakou surovinu alergii, dejte to kuchařovi vědět.

Mohu si objednat z více restaurací?

Ano, objednávkový systém sice nepodporuje objednání z více restaurací v jedné objednávce, ale můžete vytvořit více objednávek. Naši dispečeři následně uvidí, že se jedná o jednoho zákazníka a vícero objednávek následně přiřadí jednomu kurýrovi, který Vám je přiveze najednou.

Budou mi s objednávkou doručeny i ubrousky a příbory?

Většina restaurací se snaží k objednávkám přidávat ubrousky automaticky, ale není to pravidlem.

Pokud budete potřebovat ubrousky a příbory, napište tuto informaci do poznámky a restaurace se Vám bude snažit vyhovět.

Budou jídla označené?

Pokud se jedná o více stejných jídel připravovaných jiným způsobem, restaurace se jídla snaží popisovat.

Pokud bude v době objednání restaurace hodně vytížená, může se stát, že jídla neoznačí.

Pokud potřebujete označit jídla z důvodů alergenů, napište to do poznámky.

Kam mi jídlo dovezete?

Jsme připraveni Vám jídlo doručit domů, do práce, nebo například do parku.

Pokud jako adresu volíte veřejné prostranství, dejte prosím kurýrovi co nejpřesnější informace, aby Vás co nejrychleji našel.

Za jak dlouho mi objednávku doručíte?

Vždy se snažíme objednávku doručit co nejdříve, ale né vždy se nám to povede. Maximální lhůty pro doručení jsou 60 a 75 minut. Tyto lhůty závisí na dané restauraci. Přesný čas se dozvíte při odeslání objednávky, kdy Vám restaurace v reálnem čase potvrdí, za jak dlouho můžete objednávku očekávat.

Doba doručení objednávky závisí z velké části na intenzitě silničního provozu.

Jak mohu přidat instrukce o doručení pro kurýra?

Veškeré instrukce napište kurýrovi do poznámky k objednávce. Pokud bude kurýr potřebovat upřesnit Vaší polohu, zavolá Vám.

Nejde mi zadat adresa

Může to být způsobeno tím, že Vaše adresa ještě pravděpodobně není zaevidována v databázi adres Google. V takovém případě prosím zadejte adresu nejbližšího objektu (domu) od Vás a do poznámky upřesněte, jakým směrem a jak daleko od této adresy se nacházíte

Je stanovena nějaká minimální hodnota objednávky?

Ne, nemáme stanovenou žádnou minimální hodnotu objednávky.

Kolik zaplatím za dovoz?

Za dovoz na Vaší adresu zaplatíte 24 nebo 36 Kč. Přesnou cenu za dovoz najdete u dané restaurace.

Jak mohu objednávku zaplatit?

Objednávku můžete uhradit čtyřmi způsoby.

  1. Bezhotovostně platební kartou při převzetí objednávky
  2. Bezhotovostně stravenkovou kartou při převzetí objednávky
  3. Hotově při převzetí objednávky
  4. Papírovými stravenkami při převzetí objednávky
Doručená objednávka není kompletní

Pokud je restaurace vytížená, může se stát, že k objednávce zapomene něco přibalit. V takovém případě prosím kontaktujte naší zákaznickou podporu a ta s Vámi problém vyřeší.

Mám jiný dotaz

Pokud jste zde nenašli to co jste potřebovali, můžete nám napsat zprávu, nebo se s námi telefonicky spojit.

Napsat zprávu Zavolat
Zpět na seznam restaurací